Recep İvedik 3 Replikleri

Merhabalar telefonoyunlari.blogspot.com ziyaretçilerimiz sizlere bugün sitemizin amacının dışında bir paylaşımda bulunacağız , konumuz Recep ivedik 3 de ki replikler ... İyi eğlenceler

İşte Recep İvedik 3 diyalogları ;
- Leş gibi kokuttunuz burayı. Yanık külotlu çorap koktu bura ya. Terle karışık hamurumsu külotlu çorap koktu.
- Allaaaaahhh, Emel yaktın beni Emel. Bunca yıldır korktuğum şeyi aldın benden Emel.
- Bana mahallede ”Hüseyin Bolt Recep” derler. Burdan kaptırdımmı Edirneye kadar koşarım ben.
- 2009′un Güngören’inde avrupanın orta yerinde yayın kesiliyo ya. (Anten ayarını kırarak yapınca)
- Bir, ki, üç. Allah bastı kaçtı oldu ya.
– Sen tam bi hayvansın!
– Oldumu şimdi bu laf ya, oldumu şimdi böle bi ortamda yani.


– Boynumu ısırdı, kulağımı ısırdı. (Hastane salonunda beklerken saldırgan çocuğun annesinin şilayetleri)
– Olum neden annenin…
– Hırrrrr.
– Laaaynnnn!
– Sen ne iş yapıyorsun?
– Serbest iş erbabıyım ben.
– Hadi yaa.
– Serbestim ben. Rahat rahat böle rahat. Kebap yani ohh tın.
– Selamın aleyküm, bi kitap alacaktıkta. (Kütüphane görevlisine…)
– Nasıl bir kitap?
– Okumalık, okumalık yani kapağı olan, yazılı.
- Victor Hugo Sefiller? AA evet Hugo TV de oynardık, sevimli sefil kahraman.
- Benim 25 senelik bilgi açlığımı gidermezsen, senin 55 yıllık erkek açlığına şuracıkta gideririm. (Kütüphane görevlisi kadına bunu der ve çokça ödünç kitap alıp, onları işportada satıp, ev arkadaşına nuh nebiden kalma bir laptop alır)
- What’ss? What’s can i dooo? Sometimess hıh hıh hıhıhıh.
– Bu benim babam ya. (İlkçağ adamının resmine bakarak…)
– Değil o senin baban, Kıromagnum o. İlk insan gibi bişey.
– Tamam benim babamda kıroydu. Amcama da benziyor…
– Adım Recep İvedik. (Üniversitede derse girince Profesörü çıldırtır)
– Numaran ne?
– Numaram 10. Halı sahada hep 10 numara giyerim.
– Yavv sen kimsin evladım?
– Ben e şeyy student olarak gelmişem Kırgızistandan, gelmişem bu topraklara varmışham.
- Yani hocam, hayırlı bi yere varmıycak bunun sonu onu söyliyim. Bence duralım.


VİDEO :

Share it Please

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism