Türkçe Android Uygulamaları ( Güncel )

Merhabalar telefonoyunlari.net ziyaretçilerimiz , bu sayfamızda sizlere Android telefon ve tabletleriniz için Türk Yazılımcılarının geliştirdiği Android uygulamalarını tanıtacağız ve elimizden geldiğince bu sayfayı güncel tutacağız.



Güncellenme tarihi : 30,06,2013



Sesli Sozluk Android Uygulaması
Bu Android uygulaması ile Sözlükte aradığınız kelimeleri okuma zorluğu çekmiyeceksiniz. Sesli Sozluk Android uygulaması ile Kelimeleri sesli bir şekilde dinleyebilirsiniz.

LİNK : İller Arası Mesafe


Konuşan Penguen v1.0.0 Android Uygulaması
Konuşan Penguen uygulaması ile takım pengueninizi dileğiniz gibi konuşturun
Konuşan Penguen v1.0.0 (Kendi Uygulamam) Konuşan Penguen v1.0.0 (Kendi Uygulamam) Konuşan Penguen v1.0.0 (Kendi Uygulamam) Konuşan Penguen v1.0.0 (Kendi Uygulamam)
Beşiktaş için
Fenerbahçe İçin
Galatasaray İçin
Trabzonspor İçin


İller Arası Mesafe v1.1.2 Android Uygulaması
Bu Android uygulaması ile Türkiye'de gidebileceğiniz herhangi bir ilin , sizin ilinize mesafesini kolayca bulabilirsiniz.

LİNK : İller Arası Mesafe


Hürriyet Android Uygulaması
Hürriyet haber sitesinin resmi Android uygulamasıdır.

LİNK : Hürriyet Android Uygulaması


Ntvmsnbc Android Uygulaması
Doğuş yayın tarafından son dakika haberlerinin sunulduğu Ntvmsnbc , artık android tablet ve telefonlarınızda

LİNK : Mynet Uygulaması


Mynet Uygulaması
Türkiye'de en çok ziyaret edilen sitelerden biri olan Güncel haber portalı Mynet'i artık android tablet ve telefonlarınızda takip edebilirsiniz.

LİNK : Mynet Uygulaması


Sinemalar.com Uygulaması
Sinemalar.com , her gün sinemalarda çıkacak olan Filmler hakkında size en doğru ve en hızlı bilgiyi veren internet sitelerinden birisidir. Android uygulamasıda tıpkı internet sitesi gibi oldukça kullanışlı.

LİNK : Sinemalar.com Uygulaması

Döviz Android Uygulaması
Nokta A.Ş tarafından geliştirilen Döviz uygulaması ile nerede olursanız olun günlük güncel Döviz, Altın ve imkb verilerini kablosuz internet yada 3G şebekesi üzerinden anlık olarak takip edebilirsiniz.

LİNK : Döviz Uygulaması
Share it Please

108 yorum:

  1. Türkce programlarin devamini bekliyoruz. Cok basarili calismalar ve gerekli uygulamalar yayinlamissiniz.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel androidle ilgim gelişiyor teşekkür ederim

    http://www.berkemobilya.com.tr/yatak-odasi-takimlari

    YanıtlaSil
  3. Android kullanımı gün geçtikçe artıyor.

    YanıtlaSil
  4. Bende Android hastasıyım. Gerçekten harika işler çıkarıyor.

    YanıtlaSil
  5. İller Arası Mesafe v1.1.2 Android Uygulaması bu tam aradığım bişiydi
    süper bir paylaşım
    teşekkürker

    YanıtlaSil
  6. Indırıp kurdum, otobüste haberleri takipteyim teşekkürler sizede.

    YanıtlaSil
  7. Döviz kuru uygulaması güzele benziyor, denemek lazım.

    YanıtlaSil
  8. Androidi her zaman tek geçmişimdir.Çok güzelde uygulamalar var ah bi para bulamadık androidli telefonu sattıktan sonra tekrar alalım :)

    YanıtlaSil
  9. gerçekten çok güzel programlar mevcut bir kaç tanesini deniyeceğim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kullanıyorum şahsen güzel sistem android.

      Sil
  10. Gerçekten güzel ve akıcı bilgiler mevcut sitede

    YanıtlaSil
  11. Herkesin ihtiyacı olan güzel uygulamaları bir araya getirmişsiniz. Ben özellikle döviz uygulamasını çok beğendim kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  12. android önümüzdeki 3 yıl içinde ciddi bir şekilde ios'u sollayacak gibi görünüyor. zaten şu an gerçek kullanıcıların büyük çoğunluğu android kullanmakta.

    YanıtlaSil
  13. Ne kadar şanssızlık ki telefon aldım hemen sonra android çıktı. Biran evvel değiştirmek istiyorum android telefonlar için çok fazla uygulama var. Paylaşım için teşekkürler android telefon veya tablet alınca yararlanıcam inşallah :)

    YanıtlaSil
  14. çok güzel ve yararlı uygulamalar var. Mynet uygulamasını kurdum ve kullanıyorum çalışırken arada bakıyorum can sıkıntısına iyi geliyor.

    YanıtlaSil
  15. Sanırım telefonun sadece Android olması yetmiyor. Hürriyet uygulaması benim samsung galaxy pocket ile uyumlu değilmiş.

    YanıtlaSil
  16. tam aradığım makale sürekli güncel olması harika olmuş

    YanıtlaSil
  17. güzel bir makale olmuş uygulamaları deneyeceğim hemen.

    YanıtlaSil
  18. Türkçe olduktan sonra hertürlü iş yapar bizler de güncel tutmak için elimizden geleni yaparız tabiyki,

    YanıtlaSil
  19. Son Vurgun filmini izlemiştim harika bir film tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  20. son vurgun filmini ben de izledim. gerçekten çok güzel.. tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  21. O filmi ben de izledim gerçekten güzel..

    YanıtlaSil
  22. Bu paylaşımdan sonra bende bu uygulamaları deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  23. çalışmalarınızda başarılar android uygulamalarınızı her zaman takip ediyorum

    YanıtlaSil
  24. Hürriyet ve Ntvmsnbc uygulamalarını kullanıyorum gayer başarılı herkese tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  25. Hacım çok güzel olmuş :) Türkler bu konuda biraz daha ilerlemeli ama..

    YanıtlaSil
  26. Türkler bu konuda fazlasıyla ilerideler : ) ( Benim fikrim )

    YanıtlaSil
  27. Daha fazlasını yapmamız lazım. Bir numaralı en çok indirilen uygulamaları yapacak kapasitteye sahibiz çünkü.

    YanıtlaSil
  28. Teşekkürler. Yarararlı paylaşım olmuş.

    YanıtlaSil
  29. Android özellikle açık kaynak kodlu oluşu ve binlerce uygulama geliştirici sayesinde milyonlarca yeni uygulamayı her geçen gün bünyesinde buluşturmayı başarıyor. Özellikle Türk programcılar tarafından yazılan Android uygulamalarının oldukça başarılı olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  30. android çok aştı bence. gerçekten harika uygulamaları ülkemiz adına görmek sevindirici.

    YanıtlaSil
  31. Faydalı bir liste olmuş, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  32. Kesinlikle işime yarıcak.

    YanıtlaSil
  33. güzel paylaşimlarının devamını beklıyoruz teşekkurker arkadasım

    YanıtlaSil
  34. Android ayrı bi dünya oldu teşekkürler.

    YanıtlaSil
  35. Andorid uygulamalarını bir arada toplamanız muhteşem olmuş indirmeye başladım bile teşekkürler

    YanıtlaSil
  36. Çok güzel uygulamalar işimize yaradı teşekkürler

    YanıtlaSil
  37. Konuşan penguen uygulaması çok güzel düşünülmüş çok da güzel çalışıyor. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  38. hürriyet uygulamasını kullanıyorum telefondan ajansları takip etmek çok buyuk bir kolaylık

    YanıtlaSil
  39. Android telefonların kullanımı cok guzel bilgisayarı aratmıyor suanda

    YanıtlaSil
  40. Bende bu uygulamalardan bazılarını kullanıyorum. Yararlı bir liste olmuş. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  41. android türkçe uygulama sayısı hızla artıyor. Bunlar güzel gelişmeler

    YanıtlaSil
  42. Güzel bir uygulama olmuş gerçekten ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  43. En sonunda teknolojinin bizimle beraber gezebildiği bir Dünya'da yaşayabiliyouz.

    YanıtlaSil
  44. Sinemalar uygulamasını kullanan biri olarak çok memnunum keşke herkes böyle kaliteli uygulama yayınlasa.

    YanıtlaSil
  45. Hepsi birbirinden güzel uygulama ve oyun. Android işletim sistemli cep telefonu ve tableti olanların baştan sona okuması gereken bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  46. İller arası mesafe uygulaması çok güzel olmuş, gerekli bir olaydı benim için üstelik sırf eğlence için bile kullanılabilir. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  47. Şu taraftar uygulaması bende de var. Penguenli olan. Çok hoş bir uygulama. Tavsiyemdir.
    film izle

    YanıtlaSil
  48. Sinemalar.com uygulaması çok hoş olmuş, yolda giderken de siteye ekleyeceğim filmleri (Film Budur)araştırabilirim teşekkürler.

    YanıtlaSil
  49. Uygulamalar birbirinden güzel ama telefonda hafıza kalmadı :D

    YanıtlaSil
  50. Konusan penguen uygulaması cok hos telefonumda destekliyor tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  51. Penguen uygulaması güncel olaylar ile çok bağlantılı olmuş Medyaya yapılan göndermelerde sıkça kullanılacaktır.

    YanıtlaSil
  52. İller arası mesafe çok güzel bir uygulama. Tam da atama zamanında böyle bir uygulamaya rastlamak çok iyi oldu. Memleketime göre tercihten bulunacağım illerin uzaklıklarının hepsini hesaplayacağım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  53. Çok Güzel ve Doyurucu Bir bilgi paylaşımı olmuş hem teprik ederim hemde Teşekkür..

    YanıtlaSil
  54. Android müthiş bir uygulama olmasına rağmen bence rekabet edecek yazılım da yok İOS u saymıyorum dahi.

    YanıtlaSil
  55. Gerçekten çok işe yarar programlar çıkıyor penguen uygulaması güzelmiş

    YanıtlaSil
  56. Hepsi birbirinden güzel uygulama. Paylaşım için sonsuz teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  57. Özenle seçilmiş ve aranan android uygulamalarını sunduğunuz için teşekkürler. Emek verilmiş bir çalışma.

    YanıtlaSil
  58. çok teşekürler bende böyle uygulamalar arıyordum. google play adresinde bulmak zor oluyor. tekrar teşekkürler. film izle

    YanıtlaSil
  59. çok teşekkürler. bende ne zamandır böyle uygulamalar arıyordum. google play de bulmak zor oluyordu. film izle

    YanıtlaSil
  60. Android gerçekten de İOS a tek rakip

    YanıtlaSil
  61. harika androitin uygulamaları bir başka teşekkürler

    YanıtlaSil
  62. Çok faydalı bir arşiv olmuş, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  63. tabletime çoğunu indirdim güzel bir arşiv oluşturmuşsunzu teşşekürler :)

    YanıtlaSil
  64. sonunda aradığım uygulamalardan bir kaç tanesini buldum. çok teşekkürler admin

    YanıtlaSil
  65. Arşiv için teşekkürler, çoğu hoş..İşime yaradı diyebilirim. Benzer konularınızı kesinlikle takip edeceğim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  66. abı bu penguenler ne kadar ünlü oldu her yerde karşıma çıkıyor..bu arada oyunlar için teşekkürler yararlı bi paylaşım saolun.

    YanıtlaSil
  67. Android işletim sistemi muazzam.Uygulamaların çoğu gerekli ve ihtiyaç olan uygulamalar

    YanıtlaSil
  68. Telefonum galxyS3 futbol ile ilgili olanı beğendim deneyeceğim. sağolun.

    YanıtlaSil
  69. Cok tskler, kurdum simdi guzel birseye benziyor, az daha kurcalayip fikirlerimi yazarim.

    YanıtlaSil
  70. Konuşan penguen androit uygulaması güzelmiş. Bir de formalar güzel olmuş.güzel paylaşıhttp://www.turkceogren.com/

    YanıtlaSil
  71. Teşekkürler dostum yazı için penguenler şeker
    www.turkceogren.com

    YanıtlaSil
  72. Bende Android hastasıyım. Gerçekten harika işler çıkarıyor.

    YanıtlaSil
  73. Android her zaman daha önde ios'a göre uygulamalar gerçekten güzel..

    http://www.formzayiflama.com/

    YanıtlaSil
  74. Birbirindne güzel uygulamalar çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  75. iOS'a göre son zamanlarda tercih edilen bir işletim sistemi. Zaten akıllı telefon pazarınında lideri konumunda sayılıyor. Uygulama sayısı da her geçen gün katlanarak artıyor. Yazıdaki uygulamalar bence androidli cihazı olanlar için işa yarar.

    YanıtlaSil
  76. paylaşımlarınız gerçekten çok başarılı sizi tebrik ediyorum ve sizi takip listeme alıyorum.

    YanıtlaSil
  77. Uygulama 10 numara ama güncellemelerimi cok anlayamadım gitti.

    YanıtlaSil
  78. Android uygulamalar cok iyi oluyor harika bir uygulama diye düşünüyorum tsşkler.

    YanıtlaSil
  79. fenerbahçe'li olanı indirdim süper :)

    YanıtlaSil
  80. Gayet başarılı bir konu teşekkürler admin

    YanıtlaSil
  81. bende android programlıyorum güzel paylaşım olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  82. Teşekkürler hocam güzel paylaşım.

    YanıtlaSil
  83. Gerçekten harika yazılımcılar var ya harika uygulamalar yapıyorlar.Haklarını vermek lazım

    YanıtlaSil
  84. Uygulama harika çok güzel

    YanıtlaSil
  85. uygulamalara tek tek bakacağım, mutlaka içinde işime yarayan bir kaç tane bulacağım, eminim (:

    YanıtlaSil
  86. bu sitedeki tüm uygulamalar gerçekten güzel ve yerinde paylaşımlar s3 telefonumu buraya indexledim deyebilirim :)

    YanıtlaSil
  87. Çok yararlı bir konu olmuş harika uygulamalar keşfettim.

    YanıtlaSil
  88. Türkçe içerikli olanları birarada bulmak güzel. Bu arada penguenler takım formaları ile çok hoş. :)

    YanıtlaSil
  89. uygulama ara ara bulamadım sonunda sorun çözüldü paylaşımlar güzel ve alakalı takipteyiz

    YanıtlaSil
  90. Hepsi süper uygulama teşekkürler

    YanıtlaSil
  91. oyunlar çok iyi beğendim. tebrikler.

    YanıtlaSil
  92. çok iyi bir tanıtım olmuş gerçekten tebrik ediyorum sizi.

    YanıtlaSil
  93. iller arası mesafe güzele benziyor. Kuruyorum.

    YanıtlaSil
  94. tanıtım oldukça başarılı . tebrikler.

    YanıtlaSil
  95. Ben 10 yıldır internetteyim böyle bir uygulamayı ilk defa bu sitede görüyorum tebrikler. (:

    YanıtlaSil
  96. uygulamalar iyide kuralım bakalım hatasız çalışıyormu

    YanıtlaSil

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism