Camera ZOOM FX v4.1.1 Android Kamera uygulaması



Camera ZOOM FX play store
Android telefonlarınız için en kapsamlı,en iyi ve en çok kullanılan Kamera programıdır. Camera ZOOM FX Android uygulaması Android 1.6 ve üzeri sistemlerde çalışmaktadır.

Bu uygulama ile çektiğiniz fotoğraflara ya da var var olan fotoğraflarınıza birbirinden güzel görünümler katabilirsiniz.

Şu ana kadar dünya genelinde Google Play Store'de 1 milyondan fazla kez indirilen uygulama, fırça, renk paletleri ve efekt galerisi ile kullanıcıların en çok indirdiği uygulamalardan biri olmuştrur. Mobil cihazın desteklemesi halinde saniyede 10 fotoğrafa kadar seri çekebilen Camera ZOOM FX, başarılı bir fotoğraf çekme ve düzenleme uygulamasıdır ve her Android telefonda olması gereken bir uygulama.
Share it Please

24 yorum:

  1. Çok güzel bir android uygulaması. Gerçekten başarılı.

    Ben indirdim kullanıyorum bu android kameralı uygulamayı. Herkese tavsiye ederim.

    Yorumumu onaylayan Admine de teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. merhaba bu proğram zoom özelliği olmayan telefonlarda da çalışır mı acaba

    YanıtlaSil
  3. çok güzel uygulama, herkese tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. Anroid Gerçekten çığır açtı bence IOS'dan kat kat öndeler . Anroid telefon kullanmak daha avantajlı..

    YanıtlaSil
  5. Android telefonların önüne artık kimse geçemez. Acaba W8 ne yapcak merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  6. Android telefonım için güzel bir uygulama çok faydalı oldu.

    YanıtlaSil
  7. eskiden 6600'ım vardı ozamanlar programlar sis olarak çıkardı bu kamera programlarını çok severdim teknoloji hızla gelişiyor

    YanıtlaSil
  8. Programlar test etmek lazım güzele benziyor

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler güzel konu

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler eline sağlık r10

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel uygulama herkes indirsin

    YanıtlaSil
  12. Bu uygulamayı cok kullandım cok ta güzel bir uygulama olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  13. kameralar için Android harika bir uygulama gercekten de.

    YanıtlaSil
  14. Güzel uygulama aynı zamanda kullanışlıda tavsiye ederim sizlere.

    YanıtlaSil
  15. harika uygulama. her cihazda bulunmalı.

    YanıtlaSil
  16. Abimin telefonunda vardı değişik birşey.

    YanıtlaSil
  17. Kaliteli bir uygulama. Tşk ederim

    YanıtlaSil
  18. Güzel uygulama kesinlikle işe yarar.

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel bir uygulama tşkler

    YanıtlaSil
  20. vayy harika uygulamaymış. Android telefonum şahlanacak.

    YanıtlaSil
  21. Camera ZOOM FX Android uygulaması gerçekten takdire şayan bir uygulama olup kullanmanız tavsiye edilir.. Ben kendim kullanıyorum ve çok memnunum..

    YanıtlaSil

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism