Kullandığım Telefon Olan Nokia C5-03'ü inceleyelim

ben telefonoyunlari.net sitesi sahibi olarak bu telefonu kullanmaktayım ve Alalı neredeyse 1 ay oldu , ve daha bugüne kadar hiç ciddi bir sorun olmadı

Öncelikle telefon hafif, ve ele yakışıyor
Bütün s60v5 , sis uygulamalarını yükleyebilirsiniz , bazıları unsinged olabiliyor bu yüzden imzalamalısınız

Telefonun en son sürümü olan v20.0.24 ü yükledim ve şu an menüler arası geçiş gayet hızlı ve güzel .

Web tarayıcısından bahsedecek olursak ben pek kullanışlı bulmadım bu yüzden Nokia c5-03 için olan Opera mini tarayıcısını kullanmaktayım.

telefonunun ekranı güneşte neredeyse gözükmemektedir, bu yüzden güneşte kullanamıyorum , şarjı ise müzik dinlersem ve internete girersem 2-3 gün , eğer beklemede olur sadece konuşma yaparsam 1 hafta gitmektedir.Ses kaliteside diğer telefonlara göre iyi sayılır , ancak kulaklığı son derece kötü zaten bütün NOKİA Telefonların kulaklığı kötüdür, bu yüzden müzik dinlemek isterseniz yei kulaklık almanız şart

Şimdilik bu kadar inceleme yeter, bir sonraki incelemede görüşmek üzere ...

Share it Please

4 yorum:

  1. nokianın ömrü bitti değiştir bence :)

    YanıtlaSil
  2. kullanıyorum telefon iyi fiyatına göre

    YanıtlaSil
  3. gayet kullanışlı ve kibar bi telefon

    YanıtlaSil
  4. Telefonu 3-4 aydan beri kullanıyorum hızlı aldan almıştım gayet güzel şık kullanışlı bir telefon 427 ye almıştım dolardan sonra pahallandır biraz ama fiyatına göre özellikleri üst düzey bir telefon.Dokunmatiği dediğin gibi biraz geç oda şundan kaynaklanıyor telefonun ilk ekranı plastik alttaki ekran cam diğerleri gibi tek ekran deil.Son güncellemesini yaptım gerçekten hızlanma oldu.Ayrıca 5mp kamerasıda süper çekiyor :)

    YanıtlaSil

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism