Android Uygulamaları ve Android İşletim Sistemi


Arkasında Google gibi bir dev bulunan Android işletim sistemi hızla büyürken, Android telefon ve tablet kullanıcılarının sayısı da hızla artıyor.
Artık Samsung, Sony Ericsson, HTC, LG, Acer, Motorola ve adını sayamadığımız büyük teknoloji şirketleri, ürettikleri telefon ve tabletlerde Android işletim sistemi kullanıyor. Peki bu kadar şirket neden Android'i kullanıyor?

Android'in açık kaynak kodlu bir işletim sistemi olması, cep telefonu ve tablet gibi tüm PDA cihazlara kolayca uyum sağlayabilmesi; Android'in bir anda bu kadar büyümesindeki en büyük etkenler. Siz de Android'in bu hızına ayak uydurmak mı istiyorsunuz?

Android işletim sistemli bir telefon mu kullanıyorsunuz ve Samsung Galaxy II, HTC Desire, Turkcell T20 gibi Android telefon almayı mı düşünüyorsunuz? Yoksa Mobil Teknoloji'ye ilginiz mi var? Android Haber websitesinden Mobil Teknoloji'nin yanısıra güncel Android Haberlerini, Android Uygulama Geliştirme hakkında bilgileri, Android Oyun ve Uygulamalarını; kısacası Android'e ait herşeyi bulabilir ve takip edebilirsiniz. Android Haberlerinin tek adresi.
Share it Please

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism