Android İşletim Sisteminin Özellikleri

Android
Bugünkü makalemizde sizlere en yaygın kullanılan Android işletim sistemini tanıtacağız.

Android işletim sistemi Google tarafından desteklenen ve ilk defa 2007 yılında ortaya çıkan Linux işletim sistemi tabanlı bir telefon yazılımıdır.
Android telefonlar bugün 5 sene önceki halinden çok daha yaygın durumdadır. Cep telefonların gittikçe işlevsel bakımdan gelişmesinde Android yazılımını destekleyen telefonlar öncü olmuştur.

Android işletim sistemini destekleyen telefonlar özellikle uygulamaları ve android oyunları ile dikkat çekmektedir. Birçok keyifli oyunun sorunsuzca oynanabildiği android yazılım destekli cep telefonlarında fonksiyonellik adına birçok uygulamaya da rastlamak mümkündür. Telefonlarda yüklü vaziyette bulunan android market uygulaması ile binlerce uygulamayı telefonunuza indirebilir ve kullanabilirsiniz. Gelecekte üzerine eklenmesi beklenen birçok özellik ile insanların dikkatlerini daha çok çekmesi beklenen androidyazılımlı cep telefonları an itibarı ile herkesin taleplerini tatmin edebilecek düzeydedir.


İlgili Aramalar: Android,Android nedir,Android özellikleri,Android işletim sistemi,Android işletim sistemi özellikleri,Android sürümleri,
Share it Please

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism