Max Payne ios ve Android için Hazırlanıyor.

Max Payne mobil
Müjde , Max Payne Mobile geliyor.Oyun severler Max Payne 'nin 3.versiyonunu bilgisayara beklerken , Rocktar Games , bu oyun severlere bir süpriz yaptı ve bu Max Payne'nin en yakın sürede ios ve Android için hazırlanacağını belirtti.

Max Payne Mobile oyunun hangi sürümlerde çalışacağı belirtildi.
Max Payne mobilin iOS cihazlar içinde iPhone 3GS – 4 – 4S, iPod Touch 4 ve Tüm iPad’ler için yüklenebileceği belirtildi ve hangi Android cihazlara yada hangi Android sürümüne geleceği açıklanmadı. 

Oyunun mobil sürümünün adı Max Payne Mobile olacak ve oyun için Android çıkış tarihi 26 Nisan olarak, iOS çıkış tarihi 12 Nisan olarak belirtildi.
Share it Please

5 yorum:

  1. bir max payne hayranı olarak bu habere acayip sevindim. Fiyatıda uygun olursa kesin alırım.

    YanıtlaSil
  2. İlk Çıktığı Zamanlarda Bitirip Bitirip Oynardım Ne Oyundu Beee...Android İçin Hazırlanması Güzel Olmuş Haber İçin Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Herhalde ilk ben satın alırım bu oyunu :)

    YanıtlaSil
  4. Galaxy Note'da oynanacak güzel bir oyun. yapsalarda oynasak :)

    YanıtlaSil
  5. Bu oyunlar cok iyi ama cep telefonumu cok yoruyorlar.
    Seytan diyor kurma bu tarz oyunlari ama dayanamiyorum oyun oynamaya bayiliyorum :D

    YanıtlaSil

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism