İphone Servisleri Ankara

Geçtiğimiz güzel bir Pazar günü , tatilimin vrediği rahatlık ile terasımda oturmaya başladım ve yeni aldığım iPhone telefonumu kurcamaya başladım. Appstore’dan birkaç oyun ve uygulama indirdim , gayet güzel bir hafta sonu geçirdim ve telefonumu da açıkçası çok çok sevdim. Ancak bu hafta sonu işler geçen hafta sonu gibi iyi gitmedi. Neden derseniz beklemediğim sorunlar ile karşılaştım. Birkaç ayarı bozuldu , ekran kararmaya başladı. iPhone telefonumu sıfır alsam sorun olmazdı da , 2.el aldığım için bu sorunlar maalesef başıma geldi. Bende bu hafta Ankara iphone cuları gezmeye başladım ve Ankara iPhone servisi hakkında bilgi topladım. Birkaç yer telefonunuzu bize emanet edin yapalım dediler ancak pek güvenemedim. Güvendiğim bir arkadaşım www.ankaraiphoneservis.com adlı siteyi tavsiye etti ve telefonumu gönderdi ve tamir edilmiş bir şekilde geldi. Çok memnunum telefonumdan.
Share it Please

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism