Counter Strike Android apk oyunu

Counter Strike android oyunuCounter Strike apk game



Artık Counter-strike android telefonlarınızda , oyun aynı bilgisayarda ki gibi ancak sadece görüntü ufaltılmış şekli , oyunda grafikler ve oyun akışı çok iyi düşünülnüş ancak Karşınıza düşman çıktığında kontrol biraz zorlaşıyor. iyi eğlenceler dileriz.


Counter Strike 1.6 kurulumu için izlenecek yol ;
  • 1.Adım : Aşağıda bulunan .apk uzantılı dosyayı indirip SD Kart okuyucu veya usb bağlantısı ile cihazınıza gönderin
  • 2.Adım : Apk Dosyasını alın ve kuruluma başlayın
  • 3.Adım : Kurulum 15-30 saniye kadar sürer ve başarılı ile yüklendikten sonra oyunu açabilirsiniz.
  • 4-Adım : Oyun zaten kısa bir sürede açılmaktadır
Oyunun apk dosyasına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Sistem gereksinimleri : Oyun Android 2.0+ Cihazlarda Çalışır.

Kaynak / source : forum.xda-developers.com
Share it Please

3 yorum:

  1. teşekkürler denemek için sabırsızlanıyorum. inşallah multiplayer oynayabiliriz :)

    YanıtlaSil
  2. t11de denedim ama öldükten sonra konsol ekranı açılıyor sürekli kodlar çıkıyor oyunu kapatmak zorunda kalıyorum. sorun telefondamı acaba?

    YanıtlaSil
  3. Sorununuz telefonda olabilir , diğer deneyenler bildirirse sorunu çözebiliriz

    YanıtlaSil

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism