Fifa Manager 2012 ( EA Sports ) / Güncellendi

Fifa Manager 2012 cepFifa Manager 2012 mobile game,Fifa Manager 2012 java,Fifa Manager 2012 symbian,Fifa Manager 2012 240x320,Fifa Manager 2012 360x640,Fifa Manager 12 mobile,Fifa Manager 12 symbian,Fifa Manager 12 java,Fifa Manager 12 nokia,Fifa Manager 12 samsung,Fifa Manager 12 htc,Fifa Manager 12 android,Fifa Manager 12 sis,Fifa Manager 12 jar,
Kategori : Mobil oyunlar
Açıklama : Cep telefonlarınızda boş vakitlerinizde eğlenceli vakitler geçireceğiniz Fifa Manager 2012 oyunu ile, takımınızı kurun ve diğer bütün takımlar maç yapın , Oyuncu disiplinlerini , stat ücretlerini düzenleyebilirsiniz.
Dosya Türü : sis , jar dosyalarıdır
Linkler ( 24 Mart 2012 ' de kontrol edilmiştir ve %100 çalışmaktadır. )
Share it Please

31 yorum:

  1. Kaliteli bir paylaşım , kaliteli bir oyun . tşkler .

    YanıtlaSil
  2. fifa 2012 de upload edebilirmisin j700 için 128x160

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir oyun teşekkürler,

    YanıtlaSil
  4. game loft yine yamı yapaçağını telefon oyunları dünyasında lider diyebileçeğimiz bir marka..oyun harika denendi çalışıyor

    YanıtlaSil
  5. Telefonumda olan oyunlardan birisi..Canım sıkıldıkça oynuyorum güzel oyun :)

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler hastaları çok bu oyunun :)

    YanıtlaSil
  7. oyun gameloft'un değil ea'nın !!

    YanıtlaSil
  8. bu oyunun türkçesi var mı

    YanıtlaSil
  9. paylaşımınız için tşk

    YanıtlaSil
  10. ya çok güzel bir oyun fakat gol krallarını asist krallığını falan göremiyorum sizde gösteriyor mu ?

    YanıtlaSil
  11. arkadaşlar bn dosyayı indiriyorum sonra inen dosyayı açıyorum birsürü dosya çıkıyo hangisini atıcam onarın ya

    YanıtlaSil
  12. İndirdiğin dosya .jar uzantılı ve onu açmana gerek yok ... genelde jar dosyaları winrar ile çaınca içinde bir sürü dosya çıkar ve onlar oyun dosyalarıdır..
    Senin tek yapman gereken masaüstüne indirdiğin sonu .jar uzantılı dosyayı telefonuna atmak ve yüklemek

    YanıtlaSil
  13. Zamanında çok oynadım, Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. çalıştı ve güzel gerçekten. eski günlerdeki gibi her boş vaktimde oynarım :)

    YanıtlaSil
  15. Samsung Galaxy telefonuma yukledim simdi bos vakitlerde eglenceli oluyor

    YanıtlaSil
  16. Arkadaşlar benim telefon t11 onun için nasıl yüklücen bilgilendirirsiniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. Çalıştı. Çok güzel :)
    teşekkürler paylaşım için

    www.hostbul.web.tr

    YanıtlaSil
  18. Teşekkürler güzel oyun

    YanıtlaSil
  19. teşekjkürler çok güzel oyun

    YanıtlaSil
  20. Merhaba ; ben oyunu attım s2 telefonum var ama ancak apk manager de gözükmüyor nasıl kurucam yardım edin lütfen..

    YanıtlaSil
  21. Teşekkür ederim güzel bir oyun.

    YanıtlaSil
  22. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  23. teşekkür ederim epey aramiştimm..

    YanıtlaSil
  24. ooo hocam bunu burada bulmak çok hoşuma gitti çok sağolun

    YanıtlaSil
  25. bu oyunu çok seviyorum süper bişi bu.. fifa menager

    YanıtlaSil
  26. PES tutkunu biri olarak FIFA'yı hiçbir zaman sevmedim ama mobil olarak hiç denememiştim FIFA'yı. Denemeye değer diye düşünüyorum. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  27. Başarılar Kardeşim Teşekkürler...

    YanıtlaSil

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism