Yepyeni Bir Flash Oyun Sitesi

Dünyada Flash oyun sektörü son 3-4 yılda çok fazla ilerleme kaydetti. Aynı şekilde Flash oyun sektörü ülkemizde de bayağı bir mesafe aldı. Yani anlayacağınız tabir yerindeyse son zamanlarda da Flash oyun siteleri bir virüs gibi yayılmaya başladı. Tabii Flash oyun sitelerinin son zamanlarda bu denli fazla artması güzel bir gelişme. Özellikle çoğu Avrupa ülkelerindeki Flash oyun sitelerindeki oyunların; nitelikli olması, daha çok düşündürücü ve hayal gücünü kullandırmaya yönelik olarak çocuğun düşünsel gelişimine pozitif katkı sağlaması gerçekten de takdire şayan bir durum. Keşke bizim ülkemizdeki Flash oyun sitelerindeki durumda pek çok Avrupa ülkesindeki gibi olsa. Fakat ne yazık ki bizim ülkemizde Flash oyun sektöründe ki durum pekte böyle değil. Bizim ülkemizdeki Flash oyun sitelerinin mantığı laf olsun siteler oyunla dolsun mantığıdır desek yalan söylemiş olmayız herhalde. Bu durumu çok iyi bilen Flash oyun siteleri de ’’ bizim bu bilinçsizliğimizi fırsat bilerek’’ oyunlarını niteliksiz ve kalitesiz oyunlardan oluşturmaktadır: çünkü bu tür oyunları yapmak tasarlamak kolaydır ve pek zaman almaz, uğraştırmaz.

Bu durumun oluşmasında aslında insanlarımızın büyük etkisi var. Pek çoğumuz aslında oyunları sadece boşa vakit geçirmek, üzerimizdeki stresi atmak olarak görürüz. Aslında işin aslı pekte bizim toplum olarak sandığımız gibi değildir. Yapılan araştırmalar göstermiştir ki özellikler çocukların hayal güçlerinin gelişmesinde çizgi filimler ve Flash oyunlar çok büyük yardımcıdırlar. Özellikle ben 10ve ben 10 oyunlarına değinmek gerekiyor. Hayatta her şeyin iyisi kötüsü olduğu gibi Flash oyunlarında iyi kötüsü vardır. Bu durumu birkaç örnekle anlatmaya çalışalım. İlk önce oyunlardaki kullanılan renkler çok önemlidir. Önemlidir çünkü eğer oyundaki renk birleşimleri iyi yapılmamışsa bu durum gözlerimizin çabuk yorulmasına neden olur ve göz sağlığımız tehlikeye girer. Fakat ben10 bu konuda kendini kanıtlamıştır. Ben10 oyun’un renkleri çok iyi ayarlanmıştır. İkinci olarak oyunun anlattığı ile oyun karakterindeki kıyafetler uyumlu olmalıdır. Mesela oyunda oynadığımız karakter hırsızı yakalayan bir detektif ise dedektifin üzerinde kısa kollu bir tişört olmamalıdır. Diğer önemli bir husus ise baş oyun karakterleri kötü huylu çizgi filim karakterlerinden oluşmalıdır. Mesela Ben10 gibi, bir kabasakal yerine bir temel reis veya ben 10 gibi iyi huylu çizgi filim kahramanlarından oluşmalıdır; baş oyun karakterleri. Çünkü yapılan araştırmalar göstermiştir ki çocuklar oynadığı Ben10 oyundaki karakteri zamanla severek o karakteri örnek almaya başlamışlardır.
Avrupa da ki pek çok ülkedeki yapımcılar yukarıda örneklendirdiğim şeylere önem gösterip Flash oyunlarını bu doğrultu da hazırlamaktadırlar. Ben10 oyunları oldukça zevklidir. Zevkli olmakla birlikte ben10 çizgi filmini anımsatırlar. Ben10 çizgi filmini çoğumuz izlemişizdir. Çok güzel bir çizgi film olmakla beraber çok iyi bir çizgi film ünvanı’nı almıştır. Ben10 oyunlarını oynamanızı tavsiye ediyoruz. Çünkü ben10 oyunu hem eğitme hem eğlence amaçlı oynanabilir. Ben10 oyun kız ve erkek çocukların gözdesi olmuştur. Ben10 oyun oynanması zevklidir. Fakat ülkemizdeki Flash oyun sektöründeki sitelerimizin bu duruma pek dikkat etmeyip oyunlarını gelişi güzel hazırlamaktadırlar. Bu duruma siz değerli okurlarımızın üzüldüğünüze eminiz. Ama durun, hemen üzülmeyin! Sizlere çok kaliteli bomba gibi bir Flash ben10 oyunsitesi geliyor. ‘’.ben10oyunlari.tv.tr’’
ben10oyunlari.tv.tr Flash ben10 oyun sektöründeki bu kötü gidişe dur diyecek nitelikte bir site. Öncelikle sitenin amacı sadece eğlenmek değil. Eğlenirken de aynı zamanda bir şeyler öğretmek, çocuklarımızın hayal gücüne olumlu katkılar sağlayarak yaratıcılıklarını geliştirmektir. Zaten ben10oyunlari.tv.tr sitesi diğer Flash sitelerinden farklı kılan en önemli özellik ben10 oyun’unu kapsamasıdır. Yani kısacası ben10oyunlari.tv.tr bir oyundan daha fazlası mevcuttur.
Sitenin içeriğinden kısaca bahsetmek gerekirsek 14 tane oyun kategorisine sahip bir site. Erkek çocukları için Ben 10 oyunlarına ve pepee oyunlarının sitede ayrı bir yeri var. Aynı şekilde kız çocukları için makyaj oyunları ve giydirme oyunları var. Ama site ben10 oyunları ile ön plana çıkmaktadır. Ve sitedeki oyunlara her gün onlarca birbirinden güzel yeni oyunlar ekleniyor. Eğer sizde keyifli vakit geçirmek ve aynı zamanda düşünme gücünüzü geliştirmek istiyorsanız tek adresiniz ben10 oyunları yani ben10oyunlari.tv.tr olsun.
Share it Please

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism