Facebook'tan Komik Grup İsimleri !



















Ebemi de bulacam Facebook`da Allahın izniyle diyenler











Evlenip balayına gideceğime bekar kalır alayına giderim diyenler









İddaa`dan hep tek maçtan yatanlar grubu









Efes 1 YTL olsun, kapağından bedava çıksın, iki alana bir bedava olsun diyenler









Sosyal gözükme uğruna önüne geleni listesine ekleyenlere kıl olanlar grubu









Sabah diline dolanan aptal şarkıyı akşama kadar söyleyenler grubu









Bülent Ersoydan korkanlar grubu









İlkokulda kaybolan silgisini arayanlar grubu









Geometriyi kuralına göre değil kafasına göre çözenler grubu











Türkçeden İngilizceye çok pis çeviririm diyenler









Ben zaten çevrimdışı yaşıyorum, hayat beni engellese ne olur ki diyenler









Gökten Aysun Kayacı yağsa bize Ferhat Güzel düşer diyenler









Biz Mevlana değiliz adam ol öyle gel diyenler









Akıllı beni bulmaz deli dibimden ayrılmaz diyenler









Benim olucak fıstık. Bininicem üstüne. Vurucam kırbacı vurucam kırbacı









Laboratuvar hayvanlarına eziyet etmeyin Allahsızlar!









üniversitede fotokopiye verdiği parayı başka hiçbir şeye vermeyenler











Forwardla Vahiy Gelse Okumam!











Küçükken halı kenarındaki şeritte araba kullanmış çocuklardandım











otobüslerde " bakiyeniz yetersizdir " diyen kadını merak edenler











"üniversiteye kapağı bi at sonra rahatsın " yalanına bir zamanlar inananlar









Çocuklugunda Sivri sinek kovucu beyaz dumanın arkadasından koşan çocuklar








Ben,senin beni facebook'ta bulabilme ihtimalini sevdim









'yavrum niye gülüyosun söylede hep beraber gülelim' lafından bıkmış olanlar









İsmail Yk Almanya ya kesin dönüş yap yanında Lerzan Mutluyuda götür






Müzik ruhun gıdası olsaydı Türkiye gıda zehirlenmesinden gitmişti.







Bu yazıyı okuyunca gül biraz dişlerin hava alsın.







Almanca dersinde tüm sınıf kavga edenler.







Ot yiyerek zayıflansa inekler tığ gibi olurdu.









Çöpün içinden kedi çıkınca ana avrat gidenler.







1 rüyaydın ama artık günaydın.







Ben ölünce facebook'um nolcak yaaa?





Ebelere küfür yok artık!(Ebeleri Koruma Derneği)







Toz pembe hayaller vardı sen geldin tozu kaldı.







Toz pembe hayaller vardı tozunu çektim kafa yaptı.







Cips yerken televizyonun sesini duyamayanlar.
Share it Please

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism