PES 2012 Pro Evolution Soccer Apk Android oyunu [ Konami ]

pes 2012 android game
PES 2012 android,android game,apk game

PES 2012 apk file,
Açıklama : Android telefonlarda en çok oynanan ve google play store'de en çok güncellenen oyunlardan biri olan Pes 2012 , yeni grafik düzeltmeleri ve oyun eklentileri ile karşımıza çıkıyor. Bu sürümde oyunun databesinde yani veri tabanında güncellemeler yapılmıştır ve Libertadores Kupasına yeni özellikler eklenmiş.
Dosya Türü : Apk
Destekleyen Mobil Telefonlar : Android 1.6+
Kurulumu:
  • İlk olarak Pes 2012 Android dosyasını çıkartın.
  • Daha sonra Telefonumuzu usb kablosu ile pc ye bağlayarak depolama birimi olarak açın.
  • com.konami.pes2012 klasörünü SD Kart>Android>Data’nın içine atalım.
  • Apk yani uygulama dosyasını sd karta atınız.
  • Usb bağlantısını çıkartıp pes2012.apk dosyasını yükleyin.
  • Oyunu açıp oynayın.
Share it Please

14 yorum:

  1. paylaşımınız için tşk

    YanıtlaSil
  2. Videonun hemen üstünde pes 2012 android market yazıyor hemen orada

    YanıtlaSil
  3. teşekjkürler çok güzel oyun

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir oyun teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. pes oyunları içerisinde oynanacak en güzel oyun diyebilirim paylaşım için teşekürler.

    YanıtlaSil
  6. bende böyle bir oyun ariyordum
    indirdim şu anda kuruyrum teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir oyun teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. valla acılmıyor hata veriyor admın nolur yardım et 1 aydır uraşiyorum
    telefonum samsung ace biliyorum ace lerde pes aciyor ama ben nerde essik yapıyorum arkadaş da gördüm onun kinde vardi oynuyor ben yükledim EROR veriyo data lınkde sorun mu var yoksa biyardımcı olun...
    şimdikden teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunun Apk'sini yüklerken , wifi' ye bağlanın sd data dosyalarını indirin.

      Sil
  9. data dosyalarınıda indirdin mi tamamdır. :)

    YanıtlaSil
  10. Çok sağolun. gerçekten işime yaracak (:

    YanıtlaSil

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism