Ayakkabı


Çok sıkıcı bir gün olmuştu geçen gün benim için. İşler çok yoğundu ve yorulmuştum. Bir de birkaç aksilik olunca biran önce bu iş günü bitse de eve kendimi atmasa diye düşünmeye başlamıştım. “ nihayet iş bitti ve ben de eve gittim”. gittiğim de çok güzel bir ayakkabı gördüm dolapta. Bu kimin ya ne kadar da güzel böyle dedim.  
 kardeşim de benim abla yeni aldım deyince ama bu çok güzelmiş çok beğendim yarın ben giysem olur mu dedim.  kardeşim de elbette ki neden olmasın dedi.
 Ertesi gün işe giderken ben giydim kardeşimin kendisine aldığı ayakkabıları. O kadar rahattı ki anlatamam. Ayaklarım için de çok rahat etmişti. Eve geldiğim de kardeşime dedim ki ben bayıldım bu ayakkabıya. Ben de istiyorum nerden aldıysan bana da alalım.
 Sonra kardeşim ile bu ayakkabının bulunduğu mağazaya gittik. Kardeşim nike ayakkabıları göstererek bak işte bunlardan aldım dedi. ben de kendime bir çift altım kardeşimin aldığı nike capri 2 modelleri arasından. benim aldığım ayakkabının rengi siyah ve kırmızı renkteydi. Tabanı kırmızı beyaz olan ayakkabının bağcıkları da kırmızı renkteydi. Burun üstü ve yan tarafı kırmızı olan ayakkabının bir de yan tarafın da markanın simgesi vardı ve kırmızı renkteydi.  Kısa bot modeline benzeyen bir modeli vardı ve çok şık ve rahattı.
Share it Please

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism