Seo yapılandırma servisi

Sizin için özel olarak, özgün ve tanıtım yapmak istediğiniz web sitenizle direkt olarak alakalı içerikte tanıtım yazıları hazırlıyor ve bu yazıları kendi dilinizde, arama motorlarında derecesi/güvenilirliği yüksek web sitelerine ekliyoruz!
Seo desteği yapmak istediğiniz web sitenizle aynı içerikte hizmet veren kaliteli web sitelerinin sahipleriyle sizin için görüşmeler yapıyor, tanıtım yazılarını bu web sitelerine ekliyoruz. Yazılar dilediğiniz sayıda, bağlantılarınızı içeren ve ana web sitenize yönlenecek şekilde ayarlanıyor. Bu yazılardan başarı sağlamak istediğiniz ana web siteniz için çeşitli anchor text‘ lerle de bağlantı çıkışları yapılabilir. Bağlantı çıkışları dağılımı ve yazıların kelime sayıları Seoric iç optimizasyon kurallarına uygun olarak düzenlenir.
Tüm bu içerik çalışmaları hazırlandıktan ve girişleri yapılıp, tamamlandıktan sonra Promotionwheel hizmeti başlar.
Bağlantı ağacı yapısının en alt kategorisinde ve en yüksek link gücünü göğüsleyecek bu tanıtım yazı sayfalarının eklendiği siteler, dünya üzerindeki en popüler sosyal imleme sistemleriyle desteklenecektir. Dilediğiniz kadar tanıtım yazısı seçimi yaparak, bağlantı ağacının yapısını güçlendirebilirsiniz.
Bu çalışmanın avantajı nedir ?
Birbirlerinden uzak, farklı IP bloklarında ve farklı domain uzantılarındaki birden çok web sitesine eklenecek tanıtım yazılarınızın mükemmel bir link gücüyle desteklenerek ana sitenize yönlendirilmesi işlemi: Avantaj, ağaç çalışmanın arama motoru filtrelemelerine karşı güvenli olmakla beraber, kelime promosyonlarında normal bir yada birkaç bağlantıdan daha güçlü itme ivmesine sahip olmasıdır.
Share it Please

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism