Pro Evolution Soccer 2011 (Original versiyon by Konami) / Güncellendi

telefon oyunları ziyaretçilerimiz yeni java oyunumuzun adı Pc de ver mobil ortamda en çok tercih edilen en iyi futbol oyunlarından birisi olan Pes 2011 ' dir.
oyunun önizlemesi soldadır ve 360x640 önizlemesi ve linkleri aşağıdadır.
Ayrıca oyunun videosunu da aşağıda bulabilirsiniz.

LİNKLER YENİLENDİ 

S60 v3 240x320 DOWNLOAD
S60V3 240X320 ALTERNATİVE LİNK




Yorumda yapılan istek doğrultusunda oyunun 360x640 linkide eklenmiştir 
( 5 şubat 2012 )
Oyunun videosu
Share it Please

22 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. LİNKLER YENİLEDİN. İYİ EĞLENCELER
    LİNK YENİLEME TARİHİ: 01.02.2011

    YanıtlaSil
  3. oyunun ingilizce versiyon orjinal dosyaları eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  4. Paylaşım için teşekkürler. indiriyorum

    YanıtlaSil
  5. en sevdigim oyunlardan biri, güzel paylasim. :)

    YanıtlaSil
  6. ben daha bilgisayara kuramadım adamlar telefonda oynuyor :)

    YanıtlaSil
  7. Severek oynadığım bir oyun teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. Süper bir oyun Teşekkürler,

    YanıtlaSil
  9. Buradaki oyunlar tüm telefonlar için geçerli mi?

    YanıtlaSil
  10. TELEFONUN sürümünü araştır bul ..
    symbian - java yada android dir.
    Bunlardan hangisi ise o bölüm oyunlarını incele

    YanıtlaSil
  11. mesela 360x640 yada vb. ekran çözürnürlükleri yokmu

    YanıtlaSil
  12. Tabi vardır ,
    isterseniz google da Pes 2011 360x640 Yazar bulursun
    yok ben bulamam dersen şimdi eklerim

    YanıtlaSil
  13. tşk ederim eklemişsiniz saolun googlede yazınca bulunuyo ama ben multıplayerli arıyorum benim telefonum nokia 5250 oyunda orjinal olmadığı için ekran küçük oluyo ve multıplayerli olmuyor ve saolun :)

    YanıtlaSil
  14. 5250 telefona büyük ihtimal 176x220 veya 240x320 olanı dene , ikisinden biri olması lazım ..
    Multiplayer seçeneği menülerde varsa kurulabilir

    YanıtlaSil
  15. krdeş pc ye indirdim nası kurcak şmdiden tşkkr ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefonunun modeli ile google da arama yaparak bulup oyunu yükleyebilirsiniz

      Sil
  16. paylaşımınız için tşk

    YanıtlaSil
  17. Hangi işletim sistemli telefonlar için bu, Bada'ya olur mu?

    YanıtlaSil
  18. @Türkiye Gündemi bu oyun Nokia'nın Symbian işletim sistemli telefonları içindir.

    (2.Admin)

    YanıtlaSil
  19. benim telefonum samsung star 5220 sizce olurmu

    YanıtlaSil

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism