Messenger Skype Kaydol

skype kaydol

Messenger 14 yıllık ömrünü geçtiğimiz 1 mayısta tamamladı. Artık yenilik isteyen kullanıcılara bir süpriz yaparak 2010 yılında Ebay'dan satın aldığı Skype'ye taşınma kararı aldı. Uzun bir geçiş sürecinin ardından mayıs ayında artık tüm kullanıcıların Skype'ye aktarılması sağlandı. Skype kaydolma işlemi farklı yöntemlerle sağlanabiliyor. Normalde messengere üye olurken tek bir form varken, şimdi skypeye bir çok yol ile üye olabiliyorsunuz.



Skype proğramını bilgisayarınıza kurduktan sonra, proğram arayüzünden kaydolabiliyorsunuz. Bunun yanı sıra kayıt formuna gelerek facebook ya da messenger bilgilerinizi kullanarak kaydolabiliyorsunuz. Skype ayrıca yeni üyelik açabilmeniz içinde basit ve kısa bir form ile sizi kaydolmaya davet ediyor. Sizde onlarca benzersiz özelliği kullanabilmek için ücretsiz olarak skype kaydolun.

Skype kayıt formu: Skype Kaydol
Share it Please

4 yorum:

  1. ilk messenger açtığım günü hatırlıyorum o zamanlar internet yeni yeni yaygınlaşıyordu, counter oynadığımız internet nedir bilmediğimiz yıllardı. o günden bugüne neler neler değişti artık messenger tarih oldu artık skype var. skype de günü gelecek tarih olacak ama şuan skype nin devri başladı. tahminim en az 7-8 sene skype ile devam eder microsoft. yine de belli olmaz tabiki. ben skypeye 2008 den bu yana üyeyim bir kaç defa kaydoldum messenger kapanınca msn hesabımla yeniden kaydoldum. kimse skypeyi sevmesede ben eskiden belli kullandığım için seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. Gayet güzel oldu diye düşünüyorum. En azından özellikler arttı ve daha güvenilir oldu Skype.

    YanıtlaSil
  3. Ooo kaydolalı çok oldu ben. Ama eski msn i özlemiyorum desem yalan olur. Neyse yapacak bir şey yok bunu kullanacağız.

    YanıtlaSil
  4. Yeni bir dönem başlıyor bakalım Skype'ın devri ne kadar sürcek.

    YanıtlaSil

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism