5800 Canlı TV izle (% 100 Çalışıyor Atv - Kanal D)

Telefonlarda kendinden TV'li olanlar dışında Tv izlemek gerçekten sorun olmakta.


Ancak Nokia 5800 ' da basit bir yöntem ile artık 5800 'da TV izleyebilirsiniz.
Aşağıdaki linkten kanal kodlarını indirin :
1) kanal kodlarını Real Player dan akış bağlantısı oluşturun ve kaydedin ..
Ama normal Turkcell , vodefona ve avea wap/gprs üzerinden izlerseniz TL'niz gider. ancak wifi kullanırsanız gitmez ve sınırsız Vodefone internet ile de izleyebilirsiniz
KANAL KODLARINI İNDİRMEK İÇİN TIKLA
Etiketler: cepten canlı tv,cepten canlı tv izle,5800 canlı tv,5800 tv,nokia canlı tv,nokia 5800 canlı tv izleme programa,bedava tv programı,cepden tv,mobil tv programı,cep telefonu tv,cep telefonu tv izle,cep telefonu canlı tv izle,cepten tv izleme,cepten tv izleme programı,
Share it Please

10 yorum:

  1. Çok teşekkürler. (r10 burakdemir. yorumu düzenlersiniz hocam)

    YanıtlaSil
  2. indirdim bakalım yapcağım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir uygulama hemen telefonumda kullanıcam.

    YanıtlaSil
  4. Çok faydalı bir paylaşım teşekkürler....

    YanıtlaSil
  5. cok guzel bir uygulama r10 dan selamlar

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bende böyle bir telefon arıyordum ama bulamıyordum telefonoyunlari.net sitesini Google da buldum çok güzel bir paylaşım teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  7. Linkteki kodları real playerdeki akış bağlantılarına yüklememe rağmen çalışmadı acaba eksik bişey mi yaptım. yükleyip alıştıran varsa paylaşırsa sevinirim. şimdiden tşk. (ada.07)

    YanıtlaSil
  8. kodları indirdim denedim çalışıyor, çok işime yaradı teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Çok iyi şekilde çalışıyor. Teşekkürler

    YanıtlaSil

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism