Angry Birds Space indirilmeye hazır

Angry Birds Space android,apk,google play store
Android telefonlarda en çok oynanan oyunlardan biri olan Angry Birds'e artık yolda giderken vs. her yerde görebilirsiniz. Çünkü angry birds artık TÜRK Telefon kullanıcıları tarafından daha çok tanınmaya başlandı ve artık çoğu kişi biliyor diyebiliriz. 
Ve 2012 tarihi ile Angry birds Space ( uzay ) versiyonu çıktı ve bu oyun tamamen uzayda geçiyor ve efekt sesleri vs. harika olmuş , iyi eğlenceler dileriz.
Oyunun videosu / The Game Video
Share it Please

6 yorum:

  1. gerçekten çok hoş çocukluktan beri oynadığım çoğu zamanda yenildiğim eğlenceli ve espirili bir oyun oyunu oynamanızı dört gözle beklerim. ve gerçekten oyundan zevk aldığınızı göreceksiniz

    YanıtlaSil
  2. angry birds, rutin oynanışını çok değişik bir platforma taşıyarak resmen çağ atladı. bundan sonra çıkacak oyunun önü hakikaten açık. bence; sapanı bu sefer arkasından göreceğiz. :)

    YanıtlaSil
  3. tanıtım videosu için teşekürler.

    YanıtlaSil
  4. Bu oyun adamı hasta eder diğerleri gibi bi oyun bekliyordum. Gerçekten çok yanıldım oyun harika sırf bunun için bile android telefon alınır

    YanıtlaSil
  5. Bu oyunun hayranlığını anlamıyordum taki oyunu oynayana dek. Keşke oynamasaydım :) Şimdi t-shirtlerini falan alıyorum. Android diyince ilk akla gelen oyunlardan biri oldu artık..

    YanıtlaSil

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism