Android 2016 Yılında Windows’u geride bırakacak


Android işletim sistemi son yıllarda aldı başını gidiyor, bu duruma dur diyebilen veya Android'i geçebilecek bir işletim sistemi yok.

Son günlerde Android akıllı telefonlar son hızla artmakta ve gün geçtikçe daha da akıllıları çıkmakta.Android işletim sistemi akıllı telefon pazarının üçte ikisini kontrol ederken , ayrıca Tablet piyasasında da Apple tabletleri geçeceğe benziyor.

Artık gerek ofis ortamlarında , gerek normal hayatta herkez Akıllı android telefonlar ve tabletler kullanmakta, diğer telefonlara gerek kalmıyor diyebiliriz.

Araştırma şirketi Gartner’a göre, 2016′da Android işletim sistemli cihaz sayısı Windows işletim sistemli cihaz sayısını geride bırakacak. Araştırma şirketinin yaptığı tahmine göre 2016 itibariyle Android işletm sistemli cihaz sayısı 2.3 milyara ulaşırken, Windows cihaz sayısı 2.28 milyarda kalacak ve bu durumda Android telefonlar ve tabletler gelecek yıllarda hakimiyeti eline geçirecek.
Share it Please

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism