Flash oyunlar oyna ( Savaş oyunları - Futbol oyunları )

Geçen günlerde flash olarak oynayanabilecek oyunları incelerken, futbol oyunları oynayabileceğim bir kaç siteye denk geldim. Bu sitelerden birisi de Oyunyolu.net adlı oyun sitesi. Siteye girdiğimde iyi ki bu siteye denk gelmişim dedim.

Zira futbol oyunlarının yanı sıra, en çok sevdiğim savaş oyunları da bu sitede bulunmaktaydı. Kendimi o kadar kaptırmışım ki, zamanın nasıl geçtiğini anlamamışım. Tam siteden çıkacakken yarış oyunları kategorisini gördüm. Ancak, fazla zamanım kalmadığı için yarış oyunları kategorisini yarın inceler, birazda bu bölümde zaman geçiririm dedim. Siteden çıktıktan sonra, böyle bir güzel siteyi neden kendi sitemde de tanıtmayayım ve herkes benim gibi böyle zevkli zaman geçirmesin dedim ve bu yazıyı yazmak istedim. Siteyi incelediğinizde ciddi derece kalite kokan bir oyun sitesi olduğunu anlıyorsunuz Oyunyolu.net’in. Böyle sitelere internet kullanıcılarının cidden ihtiyacı bulunmakta.

Sitede dolaştıkça sanırım kendimi kaptırmışım ki, saatin kaç olduğunun farkına varmadan tahmini olarak 2.5 saat sitede zaman geçirdiğimi düşünüyorum. Futbol oyunları olsun, savaş oyunları olsun kendimi o kadar kaptırmışım ki, dedim ya yarış oyunları bölümünü incelememe fırsat bile kalmadı. Sitede çok farklı kategorilerde oyunlarda bulunmakta. Fakat ben en çok savaş oyunları bölümünü sevdim diyebilim. Belki de size daha farklı bölümleri seveceksiniz onu bilemem ama benim bu tür oyunları çok sevmemden midir yoksa silahlara ilgi duymamdan mıdır bu tür oyunları görünce dayanamayıp oynuyorum ve çok fazla zaman harcıyorum. Hele oynadığım site ve oyun kaliteli ise, beni oradan ancak 2 saatten sonra çıkartabilirsiniz. O da keyfime eserse. Benim gibi oyun düşkünü kişiler için bu tür siteler bence velinimettir. Size tavsiyem, Oyunyolu adlı oyun sitesini bir kez ziyaret edin ve futbol oyunları kategorisindeki oyunları oynayın. Ne demek istediğimi çok iyi anlayacaksınız. Zaten devamlı girin demiyorum. Çünkü bir kez girdikten sonra sizde Oyunyolu.net’in müdavimi olacaksınız.

Ben de hazır böyle kaliteli bir site bulmuşken sık kullanınlara Oyunyolu.net’i ekledim. Yarın için unutmamak babında özellikle yarış oyunları kategorisini ekledim ki, vakit kaybetmeden site üzerinde bu oyunları deneyeyim. Ben bugünlük oyun oynama limitimi doldurdum. Siz de mutlaka Oyunyolu.net’e uğrayın ve bir çok farklı kategorideki oyunları deneyin. Aman dikkat edin, benim gibi fazla kendinizi kaptırmayın.
Share it Please

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism