Symbian İşletim Sistemi Resmen Bitti.


Neredeyse 16 yıldır hayatımızda olan Symbian işletim sistemi , Artık tamamen bitiyor. Son yıllarda Apple ve Google'ın işletim sistemlerinin gölgesinde kalan Symbian , artık bu pazarda bulunmıyacak.

Bu haftadan sonra yoluna tamamen Windows Phone 8 işletim sistemi ile devam edecek Nokia, artık umutlarını tamamen Lumia serisine bağlamış gözüküyor. Symbian işletim sisteminde telefona uyumlu hale getirebilmek için kullanılan C++ kod yapısı daha uzun süre almakta ve donanım uyumu için harcanan süre bundan daha da uzun süre almakta.

Symbian işletim sisteminin sona ermesi ile Nokia , kullanıcılarına daha iyi Windows phone 8 telefon deneyimi sunmak istiyor.
Share it Please

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism