Adana'da Kalacak otel

Geçen Gün Adana'ya gittim ve kalacak yer aramaya koyuldum . Adana o kadar güzel bir yerki Otel ararken bile etrafın güzelliği yetti. Herneyse oteli aramaya başladım ve etraftaki insanlara sora sora bir kaç otel buldum ve karşıma Antana hotel çıktı .
Hemen vakit kaybetmeden içeri girdim ve direk otelin iç tasarımı dikkatimi çekti , girişi bile insanız cezbediyor. Hemen Otelde kalacağım gün zamanında boş yer varmı diye sordum var denildi , fiyatını sorduğumda ise oldukça şaşırdım . Fiyatı diğer otellere göre daha ekonomikdi. Adana'ya giderseniz bu oteli tavsiye ederim. Bence Adana Otelleri arasında en ilgi çekici otellerden birisi.
Share it Please

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism