Kızlar için en güzel Winx Oyunları


Her kızın hayallerini süsleyen Winx karakteri , artık internette de yanıbaşınızda. İnternette hep aynı oyunlar oynamaktan sıkılmış kızlar , bu winx oyunlarını demeli. Geçen günlerde kız yeğenim bizde idi ve bana oyun açarmısın dediğinde bir tane oyun buldum ve açtım ancak bu oyunu her geldiğimde açtığımı söyledi artık sıkıldığını söyledi . Bende hemen farklı türlü oyunlar aramaya başladım ve o anda winxoyna.com sitesini keşfettim . Doğal olarak ben erkek olduğum için bana çekici gelmemişti ancak winx oyunları kızlara hitap ettiği için kız yeğenime gösterince çok beğendiğini söyledi ve ilk işi oyunları oynamak oldu. " Genç Gelin " ve " Güneş perisi " oyunları hemen dikkatini çekti ve oynamaya koyuldu . 1-2-3 Oyun derken tüm oyunları keyifle oynadı . O günden sonra her geldiğinde kız oyunları oynamak için bu siteyi tercih etmekte.
Share it Please

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism