Adını feriha koydum izle

Adını feriha koydum
Adını feriha koydum show tv de yayınlanmaya başladığı ilk günden itibaren yoksul halkın hayatını tema aldığı için yüksek bir kesim tarafından her hafta beğeni ile izleniyor.
Adını feriha koydum izle'mek isteyenler için özellikle 27.01.2012 tarihinde show tb de yayınlanan son bölümü yani 45. bölümü hakkında bir şeyler yazayım istiyorum.
yılbaşında yüksek alkol sonrası ilşkiye giren gülsüm ve koray evlenmek zorunda kalırlar. bu durumdan habersiz olan ve son dakika durumu öğrenen hande; koray ve gülsüm'ün nikahını basıyor ve ortalığı ayağa kaldırıyor. feriha ve ailesi ne olduklarını şaşırmaktadırlar. Bu arada gizli aşk yaşayan ve halledinden çok memnun olan Feriha ve emir; Feriha'nın abisi mehmet'e yakalanıyorlar. duruma çok sinirlenen mehmet emir'e çok aşırı tepki veriyor. bu arada gülsüm'ün feriha'nın akrabası olduğunu çok sonradan öğrenen Emir'in arkadaşlarının ona karşı tepkilerinden sonra adını feriha koydum son bölüm'ün en olay sahneleri Emir tarafından izleyiciye yansıtılmaktadır. Bu arada kanal d'de yayınlanan yalan dünya izle dizisinin ortalığı kasıp kavurmasına rağmen adını feriha koydum dizisi reytinginden hiç bir şey kaybetmemiş gibi görünüyor. iyi seyirler.

İlgili Aramalar: Adını feriha koydum,,Adını feriha koydum izle
Share it Please

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism