iphone ve android nedir ?

IPHONE NEDİR ?


IPhone, Apple'ın oluşturmuş olduğu diğer cep telefonlarından  farklı olarak gelişmiş müzik çalar,internet bağlantısı, işletim sistemi ve daha bir çok fonksiyonu olan cep telefonu modelidir.
IPhone oluşturulurken insanların tüm ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik üretilmiştir.Bir bilgisayarda yapacağımız işlevleri, müzik çalarda dinleyeceğimiz müzikleri ve bunun gibi özellikleri tek bir üründe yapma gerçekleştirmişledir ve piyasaya IPhone modelini sunmuşlardır.Sms uygulaması sayesinde diğer atılan mesajları  göstererek kullanıcılarına chat havasında mesajlaşma imkanı sunmaktadır. Tamamen dokunmatik olan Iphone modellerini kullanmak için parmaklarınızı  telefon üzerinde rahat bırakmanız sizin için yeterli olacaktır.

ANDROİD NEDİR ? ( ayrıntılı anlatım )



Android, Linux işletim sistem tabanına sahip Google ve Open Handset Allience tarafından mobil cihazlar için  oluşturulmuş bir işletim sistemidir. Android sistemi çok fonksiyonelliğe sahip bir işletim sistemidir. Android işletim sisteminin içinde hazır olarak  bulunan 150.000 tane uygulama  vardır. Android işletim sistemini daha da geliştirmek adına Android Market oluşturulmuştur. Çeşitli uygulamalara Android Market sayesinde ulaşmak çok kolaydır.Günümüz cep telefonu ve PDA larında en çok kullanılan işletim sistemi olan Android işletim sistemi insanların tercihlerini oluşturan ve insanların ihtiyaçlarını hızla karşılayan bir çok uygulamayı içinde barındıran bir işletim sistemidir.

Android işletim sistemi, linux işletim sistemi üzerine kurulmuş, cep telefonu ve Pda'lar için oluşturulmuş açık kaynak kodlu bir işletim sistemidir. Android işletim sistemini 2 ortak oluşturmuştur. Bunlardan ilki Google ikinci Open Handset Allience dir. Android işletim sisteminin oluşumundan  bugüne kadar 200.000 ve 250.000 arasında uygulamaya sahip olduğu bilinmektedir.Android işletim sistemi için oluşturulmuş uygulamaları  indirebilmek için, uygulamaların toplanmış olduğu Anroid Market'i kullanmak yeterli olacaktır. Android işletim sistemi günümüz cep telefonu ve Pda'larında en çok kullanılan işletim sistemi olarak yerini almaktadır. Bu başarıyı elde etmesindeki  en önemli etken  uygulamalarını kullanıcılarına ücretsiz olarak sunması gösterilmektedir.
Share it Please

3 yorum:

  1. iphone her zaman bir adım önde gitsede android gibi taklitçilik yapmadan piyasayı kendisi oluşturuyor. androidde zaten iphone uygulamalarından yola çıkılarak hazırlanmış bir sistem ama gayet başarılı.

    YanıtlaSil
  2. Evet android biraz taklit yapıyor fakat bu an neredeyse piyasayı ele almış durumda gibi. En azından öyle görünüyor. Android yine iyi çıkış yaptı ve hale geliştirilmeye devam ediyor. Pek durmayada niyetleri yok gibi. Apple sistemlerini hep sevmişimdir, hoşuma gitmiştir. Yaratıcılık konusunda iyiler.

    YanıtlaSil
  3. iphone her zaman güzel başarilar...

    YanıtlaSil

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism