Symbian İşletim Sistemi Önemini Yitirdi

Symbian
Telefonoyunlari.net tarafından yazılan bir makale ile daha karşınızdayız .. 
Bu makalenin konusu ; Symbian

Symbian işletim sistemi birkaç firmanın bir araya gelerek kurdukları ortak bir firmanın projesiydi.
Birkaç sene öncesine kadar oldukça popüler bir işletim sistemi olan ve özellikle Nokia telefonlarının birçok modelinde kullanılan symbian işletim sistemi son dönemlerde önemini iyice yitirmeye başladı.

Daha önceleri “java” işletim sistemi ile rekabet halinde olan symbian işletim sistemi Iphone ve android yazılımlarının gelişmesi ile resmen tedavülden kalktı. Yeni üretilen telefon modellerinin hiçbirinde kullanılmayan bu yazılım birkaç sene sonrasında tamamen yok olacaktır.

Iphone ve android yazılımlarının sundukları özgürlükler, imkânlar, uygulamalar ve oyunlar ile insanları memnun etmesi onları bu yazılımları destekleyen telefonlara yönelmelerine sebebiyet vermiştir. Yakın gelecekte tıpkı renkli ekran özelliği taşımayan telefonların kaderi gibi piyasadan silinmesi beklenen symbian destekli telefonlar son dönemlerini yaşamaktadır.


İlgili Aramalar: Symbian,Symbian işletim sistemi,Symbian iyimi,Symbian nokia,Symbian android karşılaştırması,Symbian öldümü,Symbian eski önemini yitirdi
Share it Please

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism