Turkcell T20 Adobe Flash Player Yükleme



Turkcell kullanıcıları t20 ile kavuştu ancak bu telefonda bazı problemler var .. Flash player gibi
ve bu sayfamızda sizlere Turkcell t20 telefona adobe flash player nasıl yüklenir onu anlatacağız ...
İlk baş flash playerı yükleme Adresi:
Bu adresten ARMv6 işlemciler için olan Adobe Flash Player 10.1′i indirebilirsiniz.

İndirip yükledikten sonra artık Adobe Flash Player 10.1 yüklenmiş olacak T20′nizde. Eğer problem yaşarsanız cihazı bir kez de yeniden başlatabilirsiniz. Yeniden başlatmanız telefonun yazılımı kabul etmesi için önemlidir

Yükledikten sonra http://www.whatismyflashplayerversion.com/ adresine girip flash player versiyonunuzu görebilirsiniz :

Yükledikten sonra başarılı oldumu diye düşünebilirsiniz ve http://www.haberturk.com adresine giriniz ve flash dosyaların açıldığını göreceksiniz.


Bir çok Turkcell T20 kullanıcısnın ortak sorunu olan Flash Player sorununu böylece aşmış oluyoruz.
Telefonoyunlari.net herhangi bir sorunda , sorumluluk kabul etmez
Share it Please

3 yorum:

  1. Bundan 2 veya 3 ay öncesine kadar bu programı arıyordum ve bulamamıştım şimdi ise "google amca üzerinde dolaşırken rastladım" ama telefonumu değiştirdim her neyse, ayrıca siteniz faydalı materyalar içeriyor başarılar.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel konuları ele almışsınız başarılar dilerim blogunuzu sık kullanılanlara ekledim

    YanıtlaSil
  3. t20 kullanıcılarının baş belası olan bu duruma bir çözüm getirmeye çalıştığınız için sağolun kolay gelsin...

    YanıtlaSil

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism